Vraag en antwoord

 

Hier vindt u de meest gestelde vragen rondom een schade en de afhandeling hiervan. Mocht u een andere vraag hebben, neem dan contact.

 

Veel gestelde vragen:

Kom ik in aanmerking voor vervangend vervoer?
Wie regelt de afhandeling met de verzekeringsmaatschappij? 
Hoe lang duurt het schadeherstel? 
Wat houdt het waarborgfonds in? 
Val ik altijd terug in mijn no-claim korting als ik een schade meld? 
Moet ik het Eigen Risico voorschieten? 
Wat neem je mee bij een intake, oftewel de beoordeling van een autoschade?
Kan ik mijn Tesla laten repareren bij jullie?

 

Kom ik in aanmerking voor vervangend vervoer?
Iedereen die zijn auto bij ons laat repararen komt in aanmerking voor vervangend vervoer.
Terug naar boven.

 

Wie regelt de afhandeling met de verzekeringsmaatschappij?
Wij hebben veel ervaring in de afwikkeling van de schade. Ook het contact met uw verzekeringsmaatschappij wordt door ons afgehandeld. U kunt uw auto met een gerust hart achterlaten en wij nemen contact met u op zodra hij gereed is. Alles goed geregeld.

Terug naar boven.

 

Hoe lang duurt het schadeherstel?

Dat is altijd moeilijk te zeggen. Dat kan variëren van 1 dag tot een week en in sommige gevallen langer. Elk schadegeval is weer anders. Wel doen wij er alles aan om u zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Goede planning is daarbij een voorwaarde. Kom snel bij ons langs en wij vertellen u meer.
Terug naar boven.

 

Wat houdt het waarborgfonds in?

Het Waarborgfonds keert geld uit aan benadeelden die slachtoffer zijn geworden van een schade veroorzaakt door een onbekend gebleven bestuurder van een motorvoertuig. Onder deze categorie vallen onder meer parkeerschades. Er dient altijd aangifte te worden gedaan bij de Politie. Indien een geparkeerd staande auto is beschadigd en de dader is niet bekend, dan kunt u gebruik maken van het Waarborgfonds. Voor nadere informatie en voorwaarde adviseren wij u contact op te nemen met Het Waarborgfonds Motorverkeer, Postbus 3003, 2280 MG in Rijswijk.
Via deze link kunt u het complete aanvraagforumlier van het waarborgfonds motorverkeer downloaden

Terug naar boven.

 

Val ik altijd terug in mijn no-claim korting als ik een schade meld?
Het is afhankelijk van de schuldvraag en de eventueel opgebouwde no-claim korting. Voor een exacte berekening hiervoor kunt contact opnemen met uw assurantiekantoor of de verzekeringsmaatschappij.
Terug naar boven.

 

 

Moet ik het Eigen Risico voorschieten?
U dient het eigen risico wat in uw polisvoorwaarden staat bij het ophalen van de auto te voldoen, ook als u niet schuldig bent aan het ongeval moet u het eigen risico voorschieten. Uw verzekeringsmaatschappij zorgt voor het verhaal bij de tegenpartij zij keren het eigen risico naar u uit als de schade verhaalbaar is. In veel gevallen wordt het eigen risico verlaagd of vervalt indien uw auto bij ons laat herstellen.(vraag naar de voorwaarden).
Terug naar boven.

 

 

Wat neem je mee bij een intake, oftewel de beoordeling van een autoschade?
Kentekenpapieren deel 1a en 1b
Groenekaart
Europees schadeformulier. 

Terug naar boven.

 

Kan ik mijn Tesla laten repareren bij jullie?
Uw Tesla kunt u met een gerust hart bij ons laten repareren. Onze monteurs zijn officieel gecertificeerd door Tesla om aan uw auto te mogen werken. Wij gebruiken uitsluitend originele onderdelen voor uw auto waardoor uw Tesla ook na het rijden van schade weer als nieuw de weg op gaat.
Terug naar boven. 

Tesla

Samenwerking

Wij zijn officiele reparateur van  BMW, MiniJaguarAston   MartinLand RoverRolls Royce en Tesla .

U kunt uiteraard ook voor elk ander merk bij ons terecht aangezien wij over de nieuwste en modernste reparatietechnieken voor elk merk beschikken